دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1403 - 16:20

گشایش دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری وفا 

گشایش دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری وفا 
دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری وفا در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گشایش یافت.
کد خبر : 917763

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری وفا با حضور جمعی از دانشجویان، دبیران کانون‌های فرهنگی، مسئول دفتر نهاد رهبری و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در محل دانشکده علوم این واحد دانشگاهی گشایش یافت و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علی عبدالرحیمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در این مراسم بر اهمیت فعالیت‌های مذهبی و دینی در دانشگاه و ضرورت ترویج و رشد فرهنگ و معارف اهل بیت علیهم السلام اشاره و دانشجویان را برای شرکت در برنامه‌های این جشنواره که همه ساله همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، دعوت کرد.

وی با تجلیل از عملکرد موفق این دبیرخانه در سال ۱۴۰۲ که دریافت بیش از یک هزار و ۵۰۰ اثر فرهنگی و هنری از سراسر کشور را در کارنامه خود دارد، ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با جلب مشارکت و هم آوایی بیشتر دستگاه‌های فرهنگی استان و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این مجموعه‌ها شاهد استقبال بیشتر جوانان، دانشجویان و عموم مردم نسبت به سال قبل باشیم.

به گزارش آنا، چهارمین دوره جشنواره سراسری وفا از سری برنامه‌های چهارمین جشنوار امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با افتتاح دبیرخانه دائمی این جشنواره رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته